Zakład
Produkcyjny Elementów Lubzina, 17.08.2017
Hydrauliki
Siłowej Tomasz Schab miejscowość,
data
Lubzina196,
39-102 Lubzina
dane
zamawiającego
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1
I.
Wprowadzenie:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z punktem6.5 Zamówienia udzielane w
ramach projektów, podpunktem: 6.5.2 Zasada konkurencyjności w Wytycznych w
zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na
lata 2014-2020 w celu realizacji projektu pt. „Wdrożenie
zaawansowanego technologicznie produktu z zakresu ekoinnowacyjnych rozwiązań
będących wynikiem własnych prac B+R” w ramach Poddziałania 1.3.1 Wdrożenie
innowacji przez MŚP Programu Operacyjnego Polska Wschodnia.
II. Dane
kontaktowe zamawiającego:
Zakład
Produkcyjny Elementów Hydrauliki Siłowej Tomasz Schab
Adres: Lubzina 196,39-102Lubzina
E mail:zpehs@lubzina.pl
Strona www: http://www.lubzina.pl
Osoba do kontaktu: Pan Tomasz Schab tel.604
516 198
III. Zakres wykluczenia oferenta
W celu uniknięcia konfliktu interesów
zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo
lub kapitałowo. Z postepowania o udzielenie zamówienia wykluczony zostanie oferent,
który jest powiązany kapitałowo bądź osobowo. Przez powiązania kapitałowe lub
osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem
procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a)uczestniczeniu w spółce jako wspólnik
spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej
5% akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu
nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym
lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności
w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w
stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wymogiem formalnym jest dołączenie podpisanego
oświadczenia:Załącznik nr 1 do niemniejszego zapytania.
IV. Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Wspólny Słownik Zamówień
Kod CPV:42000000-6
Nazwa kodu CPV:Maszyny przemysłowe
V. Warunki udziału w postępowaniu
oraz sposób dokonywania oceny ich spełnienia:
O udziale zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawca, który:
-posiada odpowiednie uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem
zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedłożenie aktualnego
wydruku z KRS lub CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień
do wykonywania i reprezentowania określonej działalności: nr/symbol dokumentu
rejestrowego i wskazania organu, który go wydał w szczególności w odniesieniu
do podmiotu zagranicznego.
VI. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego postępowania ofertowego jest
zakupnowej tokarki CNC.Urządzenie powinno posiadać parametry nie gorsze niż:
-średnica pręta we wrzecionie Fi 70mm,
-średnica toczenia elementu w uchwycie 280mm,
-ilość narzędzi minimum12,
-oprawy narzędziowe klasy BMT 65 lub równoważne,
-obroty narzędzia: 5000 obr/min,
-długość toczenia 1000mm,
-ciężar elementu toczony z konikiem 500kg,
-moc silnika napędu wrzeciona 22-15kW,
-moment obrotowy wrzeciona 590 Nm,
-osie : X,Z,C,Y,
-łoże skośne klasy 25ST do 35ST lub równoważne,
-graficzne wsparcie programowania,
-prowadnice ślizgowe hartowane,
-przekaz mocy: bezpośrednio elektrowrzeciono,
-konik : stożek klasy MT5 lub równoważny o sile
docisku -13 kN,
-narzędzia obrotowe: moc silnika napędu 7,0kW- 1,5kW,
-narzędzia obrotowe: moment obrotowy 94 Nm.
VII. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający
dokona oceny według wagi punktowych następujących kryteriów:
Lp. |
Rodzaj
kryterium: |
Waga: |
Sposób
oceny: |
1. |
Cena netto |
60 |
Stosunek
ceny netto najniższej oferty do ceny netto badanej oferty mnożony przez 60.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po
przecinku. |
2. |
Czas
reakcji serwisu od zgłoszenia awarii |
15 |
Czas reakcji
serwisu mniejszy niż lub równy 12 h - 15 pkt. Czas
reakcji serwisu większy niż 12 h oraz mniejszy lub równy
24 h- 10 pkt Czas
reakcji serwisu większy niż 24 h -0 pkt |
3. |
Gwarancja |
15 |
Gwarancja
powyżej 24 miesięcy -15 pkt. Gwarancja
równa 24miesięcy -10 pkt. Gwarancja
poniżej 24 miesięcy -0 pkt. |
4. |
Termin
realizacji zamówienia |
10 |
Termin
realizacji zamówienia mniejszy niż lub równy 14 dni od podpisania umowy – 10
pkt Termin
realizacji zamówienia powyżej 14 dni, nie dłuższy niż 30 dni od podpisania
umowy – 5 pkt Termin
realizacji zamówienia powyżej 30 dni od podpisania umowy – 0 pkt |
Kryterium
I: Cena netto
Kryterium
II: Czas reakcji
serwisu od zgłoszenia awarii
Kryterium
III: Gwarancja
Kryterium IV:Termin realizacjizamówienia
Zamawiający
przydzieli każdej ofercie odpowiednią liczbę punktów według następującego
wzoru:
P =C
min/Cx*60+R+G+T
P- Liczba
punktów
C min – Najniższa
cena netto spośród analizowanych ofert
Cx – Cena
netto analizowanej oferty
R- Czas
reakcji serwisu od zgłoszenia awarii
G – Gwarancja
T – Termin
realizacji zamówienia
Zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą liczbę
punktów.
Łączna maksymalna liczba punków za kryteria: cena
netto, czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii, gwarancja oraz termin realizacji zamówienia wynosi 100.
Kryteria zostaną zweryfikowane na podstawie
szczegółowych informacji zawartych w ofercie.
VIII.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać
osobiście, listownie lub w postaci elektronicznej na adres Zamawiającego:
Zakład
Produkcyjny Elementów Hydrauliki Siłowej Tomasz Schab
Adres: Lubzina 196, 39-102 Lubzina
E mail:zpehs@lubzina.pl
Termin wpłynięcia ofert upływa 22.09.2017.
Oferty
złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty
papierowej lub wiadomości e mail).
Wykonawca, którego oferta zostanie
wybrana zobowiązany jest podpisać umowę o treści odpowiadającej złożonej
ofercie.
IX. Kryteria formalne składanych ofert:
1. Oferent powinien złożyć
kompletną ofertę, przedłożyć podpisane
Oświadczenie –załącznik nr 1 oraz załącznik: aktualny wydruku z KRS lub z
CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i
reprezentowania określonej działalności (nr/symbol
dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).
2. Oferta powinna zawiera: cenę netto i brutto, parametry techniczne (wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia oraz kryterium oceny ofert), okres gwarancji na urządzenie, czas reakcji serwisu, termin realizacji zamówienia, nazwę oferenta, adres lub siedzibę oferenta oraz numer telefonu.
3. Oferta powinna być ważna
minimum 60 dni.
4. Oferent może złożyć jedną ofertę w formie pisemnej.
5.Koszty związane z przygotowaniem ofert ponosi
składający ofertę.
6. Dopuszcza się możliwość składania ofert w języku polskim. Oferty złożone w innym języku muszą być
przetłumaczone na język polski przez Oferenta lub tłumacza przysięgłego.
7. Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w
zapytaniu ofertowym zostaną odrzucone.
X. Warunki zmiany umowy zawartej w
wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
a)zmiany terminu
płatności wynikające z potrzeb prawidłowej realizacji Projektu oraz w przypadku
wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy/Zamawiającego.
b)zmiany
organizacyjnej
polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów
współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia,
potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych,
jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn
organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych
podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i
złożonej oferty,
c)zmiany
wynagrodzenia (związanej ze zmianą
urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego),
d)otrzymanie
decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań,
terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których
Zamawiający zostanie zobowiązany.
Dokonywanie wszelkich zmian i uzupełnień dotyczących niniejszej umowy
wymaga formy
pisemnej pod rygorem nieważności.
XI. Termin realizacji umowy
Do 3 miesięcy od podpisania umowy nie później niż do
końca I kwartału 2018roku.
XII. Załączniki:
1. Załącznik nr
1 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych.